Επιτυχής ολοκλήρωση του on-line Business Game
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το on-line Business Game που συνδιοργάνωσαν το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΟΚΕ) του ΟΠΑ για τους πρωτοετείς φοιτητές του τμήματος, με τη συμμετοχή να ανέρχεται σε ποσοστό 75% επί του συνόλου των πρωτοετών.
135 φοιτητές, χωρισμένοι σε επιχειρηματικές ομάδες δημιούργησαν 2 εικονικές αγορές αναλαμβάνοντας τη διοίκηση νέων επιχειρήσεων. Κατά τη διάρκεια του διήμερου προγράμματος (Πέμπτη 15 - Παρασκευή 16 Οκτωβρίου), οι συμμετέχοντες εργάστηκαν ομαδικά, ανέπτυξαν τις διοικητικές τους δεξιότητες, έλαβαν στρατηγικές αποφάσεις και ανταγωνίστηκαν σε ένα σύγχρονο, αλληλεπιδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης αγορών.
Ηγέτης της αγοράς Α αναδείχθηκε η ομάδα Green, την οποία αποτελούν οι φοιτήτριες, Ανδριανή Νικολάου και Ελένη Ντούση, και οι φοιτητές Ευθύμης Καραγκούνης, Γιώργος Μαλανδράκης, Στέφανος Κυριάκος Οικονόμου και Παναγιωτόπουλος Άκης.
Ηγέτης της αγοράς Β αναδείχθηκε η ομάδα Ivory, την οποία αποτελούν οι φοιτήτριες Παρασκευή Καραμήτρα, Χριστίνα Κατούφα και Ναζαρέτα Μπέλλου, και οι φοιτητές Βησσαρίωνας Καλαμπούκας, Νικόλαος Καρακώστας, Νάσος Καράς και Γιάννης Κατραμάδος.
Όπως σημειώνει ο συνεργάτης της ΜΟΚΕ και υποψήφιος διδάκτορας του Τμήματος Μάνος Σοφικίτης «Μέσα από το Business Game οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να αναλάβουν εικονικά τη θέση του manager μιας νέας επιχείρησης και να εργαστούν ομαδικά αναλύοντας δεδομένα της αγοράς, όπως ακριβώς συμβαίνει και στον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων. Οι ίδιοι διαμόρφωσαν ένα μοναδικό οικονομικό περιβάλλον και μέσα από αυτό εξοικειώθηκαν με τις επιχειρησιακές στρατηγικές, τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και τη δυναμική των ομάδων».
Την προστιθέμενη αξία του διαγωνισμού αναφορικά με την κοινωνικοποίηση των πρωτοετών φοιτητών και την προσαρμογή τους στα νέα εργαλεία εκπαίδευσης υπογράμμισε η διδάκτορας του Τμήματος Μαρία Μπούρα «Η ανάγκη να διεξαχθεί το Business Game ήταν φέτος πιο επιτακτική από ποτέ, καθώς οι πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματος ΔΕΤ καλούνται να ξεκινήσουν τις τριτοβάθμιες σπουδές τους δίχως την ευκαιρία της γνωριμίας με τους νέους τους συμφοιτητές. Μέσω της ηλεκτρονικής διεξαγωγής του Business Game, οι φοιτητές συνεργάστηκαν σε ιδιωτικές ομάδες, ενώ όλοι μαζί είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν τα αποτελέσματα. Εκτός δηλαδή από την αξία της ίδιας της εκπαιδευτικής διαδικασίας που προσφέρει το Business Game εδώ και χρόνια στους Πρωτοετείς φοιτητές του ΔΕΤ, φέτος τους έδωσε την ευκαιρία να γνωριστούν, και να εξοικειωθούν με το νέο ηλεκτρονικό περιβάλλον στο οποίο καλούνται προσωρινά να εκπαιδευτούν.»