Ενεργοποίηση Λογαριασμών Πρωτοετών Φοιτητών

Αγαπητές/αγαπητοί πρωτοετείς φοιτήτριες/φοιτητές,

Σας συγχαίρουμε για την επιτυχία σας και σας ευχόμαστε καλή αρχή και καλή πρόοδο στη νέα σας πορεία!

Στην κεντρική ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου (www.aueb.gr) μπορείτε να ενημερώνεστε για σημαντικά θέματα των σπουδών σας (Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο, Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μαθημάτων, Πρόγραμμα Εξετάσεων, Ημερομηνίες Δηλώσεων κ.ά.). Είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε τις ηλεκτρονικές ανακοινώσεις τόσο του Πανεπιστημίου όσο και του Τμήματος.

Για διευκόλυνσή σας, σας παραθέτουμε χρήσιμες οδηγίες για την πρόσβασή σας στις Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου.

  1. ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Για να έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος (Ηλεκτρονική Γραμματεία, e-class, email, vpn, WiFi) και στις ομοσπονδιακές υπηρεσίες (Εύδοξος, Ακαδημαϊκή Ταυτότητα, Okeanos) θα πρέπει να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://uregister.aueb.gr. Κατά την ενεργοποίηση του Λογαριασμού σας, μην ξεχάσετε να σημειώσετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.

Για αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία ενεργοποίησης λογαριασμών για τις ηλεκτρονικές  υπηρεσίες πατήστε εδώ.

  1. WEBMAIL

Όταν θα έχετε ενεργοποιήσει τον ιδρυματικό λογαριασμό σας και θα έχετε λάβει τους απαραίτητους κωδικούς, για να αποκτήσετε πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο μέσω webmail θα πρέπει να επισκεφθείτε τον ιστοχώρο https://webmail.aueb.gr

Αναλυτικές οδηγίες για τη χρήση της Υπηρεσίας Webmail θα βρείτε στη διεύθυνση https://www.aueb.gr/el/content/webmail-manual           

  1. ECLASS

Η πλατφόρμα Open eClass είναι ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων και αποτελεί την πρόταση του Ακαδημαϊκού Διαδικτύου (GUnet) για την υποστήριξη Υπηρεσιών Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης. Κατά την πρώτη είσοδό σας στο eclass θα πρέπει να επισκεφθείτε τον ιστοχώρο https://eclass.aueb.gr/

και να κάνετε εγγραφή ως εξής:

Από το μενού αριστερά, Βασικές Επιλογές --> Εγγραφή --> Εκπαιδευόμενου --> Επιλέγετε οποιονδήποτε από τους δύο τρόπους πιστοποίησης (Πιστοποίηση μέσω LDAP ή Single Sign On) και δίνετε τα username/password  που έχετε ενεργοποιήσει μέσω του https://uregister.aueb.gr/

Χρήσιμους οδηγούς χρήσης για το eClass θα βρείτε στη διεύθυνση https://eclass.aueb.gr/info/manual.php

  1. ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ / ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ (ΠΑΣΟ)

Για την έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας / Δελτίο Ειδικού Εισιτηρίου (πάσο) οι δικαιούχοι θα βρουν λεπτομερείς οδηγίες στη σελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων http://academicid.minedu.gov.gr.

Για την εγγραφή σας στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας, θα χρησιμοποιήσετε τους κωδικούς που θα λάβετε, με την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://uregister.aueb.gr.

Επισημαίνεται ότι θα πρέπει να συμπληρωθεί η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας των γονέων και όχι η προσωρινή διεύθυνση στην οποία διαμένει ο φοιτητής κατά τη διάρκεια των σπουδών του.

ΕΞΑΙΡΕΣΗ: Εάν η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας των γονέων σας είναι εκτός Ελλάδος θα πρέπει να συμπληρώσετε την προσωρινή διεύθυνση στην οποία διαμένετε κατά τη διάρκεια των σπουδών σας.

Οδηγίες Υποβολής Αίτησης ΠΑΣΟ

  1. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας μπορείτε να υποβάλετε δηλώσεις μαθημάτων, να ενημερώνεστε για τις βαθμολογίες μαθημάτων, να υποβάλλετε αιτήσεις για έκδοση πιστοποιητικών κ.α.

 Για το εγχειρίδιο χρήσης πατήστε εδώ

  1. Ηλεκτρονική δήλωση μαθημάτων και συγγραμμάτων

Κατά την έναρξη κάθε εξαμήνου, και κατά τις προθεσμίες που ορίζονται από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα πρέπει να κάνετε ηλεκτρονική δήλωση μαθημάτων στην Ηλεκτρονική Γραμματεία – Φοιτητολόγιο  και συγγραμμάτων (www.eudoxus.gr). Η εκτύπωση της ηλεκτρονικής σας δήλωσης μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι υποχρεωτική, διαφορετικά δεν θα έχετε κανένα αποδεικτικό υποβολής της δήλωσής σας. Η δήλωση συγγραμμάτων ακολουθεί μετά την ολοκλήρωση της δήλωσης μαθημάτων. Σε περίπτωση που δεν δηλώσετε κάποιο μάθημα στην Ηλεκτρονική Γραμματεία και παραλάβετε σύγγραμμα για αυτό το μάθημα, θα κληθείτε να το πληρώσετε ή να το επιστρέψετε. Από το δεύτερο έτος και μετά θα πρέπει να δηλώνετε και τα μαθήματα προηγουμένων εξαμήνων που δεν έχετε περάσει.

Αναλυτικές Οδηγίες για όλες τις υπηρεσίες  θα βρείτε στην κεντρική ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου στον σύνδεσμο MENU→ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ→ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ→ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ