Ενεργοποίηση Λογαριασμών Πρωτοετών Φοιτητών - Uregister
Ενεργοποίηση Λογαριασμών Πρωτοετών Φοιτητών (Uregister)
Οι πρωτοετείς φοιτητές/τριες (ηλεκτρονικά εγγραφέντες μέσω της εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού) που έχουν υποβάλει τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα πρέπει να επισκεφθούν την ηλεκτρονική διεύθυνση https://uregister.aueb.gr, για να ενεργοποιήσουν τον λογαριασμό τους, προκειμένου να έχουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος (Ηλεκτρονική Γραμματεία, e-class, email, vpn, WiFi, myAUEB App) και στις ομοσπονδιακές υπηρεσίες (Εύδοξος, Ακαδημαϊκή Ταυτότητα, Okeanos).
Κατά το πρώτο στάδιο της δημιουργίας του λογαριασμού θα σας αποσταλεί κωδικός μίας χρήσης (PIN) είτε με SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου ή με μήνυμα στο email που έχετε δηλώσει στη Γραμματεία του τμήματός σας. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής σας αποδίδεται ένα όνομα χρήστη (username), και επιλέγετε έναν κωδικό (password).
Κατά την ενεργοποίηση του Λογαριασμού σας, μην ξεχάσετε να σημειώσετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.
Για αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία ενεργοποίησης λογαριασμών (Uregister) πατήστε εδώ.
Υποβολή αιτήσεων και παραλαβή πιστοποιητικών σπουδών
H εφαρμογή Ηλεκτρονική Γραμματεία είναι το πληροφοριακό σύστημα μέσα από το οποίο οι φοιτήτριες και οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τη Γραμματεία του Τμήματος μέσω web. Στην ηλεκτρονική γραμματεία μπορείτε να υποβάλλετε αιτήματα στη Γραμματεία του Τμήματός σας, για την έκδοση Πιστοποιητικών (έκδοση βεβαίωσης σπουδών, έκδοση αναλυτικής βαθμολογίας, πιστοποιητικά για ασφαλιστικούς φορείς, εφορία, εργοδότες γονέων, στρατολογία, κλπ). Τα πιστοποιητικά αυτά μετά την έκδοσή τους θα είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Γραμματείας. Για το εγχειρίδιο χρήσης δείτε εδώ.
Για πληροφορίες για όλες τις e-Υπηρεσίες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πατήστε εδώ.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ