47th Academy of Marketing Conference 2014.
47th Academy of Marketing Conference 2014
Το 47o συνέδριο της Ακαδημίας Μάρκετινγκ (Academy of Marketing) διοργανώνεται από το πανεπιστήμιο του Bournemouth στο Ηνωμένο Βασίλειο, 7 έως 10 Ιουλίου με τίτλο: Marketing Dimensions, People, Places and Spaces. Δείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου και τις παρουσιάσεις ερευνητικών εργασιών από ακαδημαϊκό προσωπικό και υποψήφιους διδάκτορες του τμήματος. e-Marketing 9.7.2014 B2B Marketing 9.7.2014 Το συνέδριο στο Twitter https://twitter.com/AMCON14
Consumer Brand Relationships in Social Media. Georgios Tsimonis, Sergios Dimitriadis, Athens University of Economics and Business.
Does consumer advertising of industrial products work? An experimental study in a high-involvement context. Christina Giakoumaki, George Avlonitis, George Baltas , Athens University of Economics and Business.
hashtag #amcon14