Επαγγελματική Κατάρτιση
Προγράμματα ηλεκτρονικής εκπαίδευσης, eLearning από το ΟΠΑ
Το τμήμα βρίσκεται κοντά στις εκπαιδευτικές ανάγκες και των επιχειρήσεων, προσφέροντας μια σειρά από προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης είτε σε δια ζώσης και σε εξ αποστάσεως (e-learning) μορφή.
Δια ζώσης προγράμματα
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα – DigiMa https://www.digima.gr/digima/
- Πολυ-καναλικό μάρκετινγκ & εμπειρία πελάτη (Omni-channel & Customer experience) https://www.digima.gr/customer-experience/
- Ψηφιακός μετασχηματισμός αγορών και επιχειρήσεων: οι προκλήσεις και η στρατηγική https://www.digima.gr/digital-transformation/
Προγράμματα e-learning
- Επαγγελματική Διοίκηση Μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ και Εμπόριο Μόδας
- Αποτελεσματικές Πωλήσεις 1: O Επαγγελματίας Πωλητής
- Αποτελεσματικές Πωλήσεις 2: O Πωλητής Σύμβουλος
- Κατάρτιση Πωλήσεων – υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (Ι.Π.Ε)
- Key Account Management
- Μάρκετινγκ για Δικηγόρους
- Μάρκετινγκ για Φαρμακοποιούς
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα – e-DigiMa https://www.digima.gr/e-digima/
- Εταιρική Ηθική και Κοινωνική Υπευθυνότητα
- Οργανωσιακή Ψυχολογία
- Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών
- HR Metrics: Δείκτες Μέτρησης Ανθρώπινου Δυναμικού
- Εισαγωγή στη Διοίκηση Έργων
Τα προγράμματα αυτά προσφέρονται από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου https://www.aueb.gr/el/content/dia-vioy-mathisi-kedivim-opa . Επίσης σχεδιάζονται και υλοποιούνται κατά παραγγελία προγράμματα για τις ανάγκες συγκεκριμένων επιχειρήσεων.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλα τα δια ζώσης https://dz.aueb.gr/el/static/home και e-learning https://elearning.aueb.gr/courses.html προγράμματα του ΟΠΑ.
DigiMa - Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα
Σε ένα περιβάλλον που η δραστηριότητα επιχειρήσεων και οργανισμών βασίζεται όλο και περισσότερο στη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών και μέσων, η ανάγκη για αποτελεσματική αξιοποίησή τους είναι όχι απλά επίκαιρη, αλλά επιτακτική. Αυτή την ανάγκη έρχεται να καλύψει το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα» του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στόχος του είναι να προσφέρει μια έγκυρη, ολοκληρωμένη και εφαρμοσμένη εκπαίδευση σε όλους όσους ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Περισσότερα για το πρόγραμμα DigiMa και τις διαδικασίες εγγραφής.
Θεματικές Ενότητες του Προγράμματος |
|
---|---|
1η Θεματική Ενότητα Στρατηγική ανάλυση & σχεδιασμός |
2η Θεματική Ενότητα Περιεχόμενο, υπηρεσίες και πώληση (content marketing, omnichannel approach, e-shops). |
3η Θεματική Ενότητα Επικοινωνία και προβολή (SEO, SEM, mobile, κοινωνικά δίκτυα, e-mailing). |
4η Θεματική Ενότητα Αξιοποίηση δεδομένων και μέτρηση αποτελεσματικότητας (CRM, big data,Web & Social media metrics, νομικά θέματα). |
Επιστημονικός Υπεύθυνος Προγράμματος: Αν. καθηγητής Σέργιος Δημητριάδης.
Περισσότερες πληροφορίες
Tηλέφωνα: 210-8203 912 / 914 / 915
e-mail: digima@aueb.gr