Επαγγελματικές Προοπτικές
Θέσεις Εργασίας Αποφοίτων
Το Μάρκετινγκ και η Επιχειρησιακή Επικοινωνία είναι εξαιρετικά σύγχρονα και ευρεία πεδία της διοίκησης επιχειρήσεων.
Το νέο, πλήρως αναβαθμισμένο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες και απαιτήσεις της ραγδαία εξελισσόμενης ψηφιακής οικονομίας και προσφέρει πολλαπλές επαγγελματικές προοπτικές με υψηλή ζήτηση στην αγορά εργασίας.
Η έρευνα τάσεων εργασίας και μισθών Randstad 2019 κατάγραψε το μάρκετινγκ, την επικοινωνία και τις πωλήσεις μέσα στα τρία πρώτα σε πρόθεση προσλήψεων τμήματα της επιχείρησης.
Δείτε σχετικά με τις επαγγελματικές προοπτικές του τμήματος:
- τον οδηγό επαγγελμάτων
- ενδεικτικές διαδρομές αποφοίτων του τμήματος
- αποφοίτους του τμήματος να μιλούν για τα επαγγέλματά τους
- συνεντεύξεις αποφοίτων του τμήματος σχετικά με τα επαγγέλματά τους
- τη μεγάλη ποικιλία των θέσεων εργασίας των αποφοίτων του τμήματος στο LinkedIn
Συνεντεύξεις Αποφοίτων
Αποτελέσματα Ερευνών
-
Advertising industry: Should I stay or should I go” Πανευρωπαϊκή έρευνα EDCOM | EACA | WARC
-
Τop 10 Global Consumer Trends 2023
-
Τop 10 Global Consumer Trends 2022
-
Τop 10 Global Consumer Trends 2021
-
2021 Consumer Types
-
Τop 10 Global Consumer Trends 2020
-
Έρευνα Έλλειψης Ταλέντου της ManpowerGroup
-
Έρευνα Αποφοίτων Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών 2018
-
Έρευνα Τάσεων HR | Randstad 2020 COVID-impact edition
-
Έρευνα Τάσεων HR και μισθών | Randstad 2022
-
Έρευνα Τάσεων HR και μισθών | Randstad 2019
-
Έρευνα Τάσεων HR και μισθών | Randstad 2018
-
Έρευνα Τάσεων HR και μισθών | Randstad 2017