Διατριβές
Οι φοιτητές που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών του τμήματος διεξάγουν έρευνα στα κύρια γνωστικά πεδία, αλλά και σε συγγενή πεδία που διδάσκονται στο τμήμα.
- Διδακτορικές Διατριβές
Διδάκτορας Τίτλος Διατριβής Έτος Ανακήρυξης Κόντος Παναγιώτης Ταύτιση με το Employer Brand υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Αυτοδιάθεσης (Employer Brand Identification through the lens of Self-Determination Theory) 2022 Παναγιωτοπούλου Αλτάνη "Consequences of Emotional Intelligence in Consumer Behavior" ("Επιδράσεις της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην Συμπεριφορά του Καταναλωτή") 2022 Καρλή Μαρίνα Η Επίδραση της Μεταφοράς της Μάθησης στην Εργασιακή Συμπεριφορά με τη Χρήση των Τεστ Αξιολόγησης Υποθετικών Καταστάσεων (The Impact of Learning Transfer on Employees’ Work Behavior Using Situational Judgment Tests) 2021 Κοττίκας Κωνσταντίνος «Καινοτόμες στρατηγικές Μάρκετινγκ: Ανταπόκριση στην αγορά και Διαμόρφωση της Αγοράς» (“Innovative Marketing Strategies: Market-driven versus Market-driving”) 2021 Λουκοπούλου Αποστολία “Attribute Level Variety-Seeking Behavior” («Η Καταναλωτική Συμπεριφορά Αναζήτησης Ποικιλίας σε Επίπεδο Προϊοντικών Χαρακτηριστικών») 2020 Πολυπόρτης Αθανάσιος, Μιχαήλ “Incidental Emotions and Hedonic Forecasting: The Role of the Certainty-Uncertainty Appraisal Dimension” («Περιστασιακά Συναισθήματα και Ηδονικές Προβλέψεις: ο Ρόλος της Αβεβαιότητας ως Διάσταση Εκτιμήσεως») 2020 Τρομπέτα Μαρία-Αγγελική “A Meta-analysis of the effects of Music on Customers of Tourism Services” («Μια Μετα-ανάλυση των Επιδράσεων της Μουσικής στους Πελάτες Τουριστικών Υπηρεσιών») 2020 Λαμπρινάκος Γρηγόριος "Emotions and Cognition. The Multiple Roles of Anger, Surprise and Awe in Persuasive Communication" ("Συναισθήματα και Γνωστικές Διεργασίες. Οι Πολλαπλοί Ρόλοι του Θυμού, της Έκπληξης και του Δέους στην Επικοινωνία με απώτερο σκοπό την Πειθώ") 2019 Κοντοπούλου Βασιλική "Consumer Behavior and Counterfeit Luxury Brands: An Evolutionary Psychology Approach" ("Συμπεριφορά Καταναλωτή και Απομιμήσεις Πολυτελών Προϊόντων: Μια Προσέγγιση Εξελικτικής Ψυχολογίας") 2019 Πάχος-Φώκιαλης Νικόλαος "High Performance Work Systems for an Aging Workforce" ("Εργασιακά Συστήματα Υψηλής Απόδοσης για Ώριμους Εργαζόμενους") 2019 Κούση Σοφία Η συμβολή των υλικών και εμπειρικών αγορών στην ευτυχία: διευρύνοντας τη σύσταση εμπειρίας 2018 Παρασκευοπούλου Λουίζα Crafting the extra innovation: from job crafting to innovative behavior 2017 Μπόικου Βασίλειος Σύγχρονες στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντων Β2Β επιχειρήσεων στην Ελλάδα 2016 Τσαχουρίδη Ειρήνη Οργανωσιακή αρετή: μελέτη των παραγόντων που την προκαλούν μέσα σε έναν οργανισμό καθώς και των επιδράσεών της υπό το πρίσμα της θεωρίας κοινωνικής ανταλλαγής 2016 Παπαδάς Κάρολος - Κωνσταντίνος. Προσανατολισμός στο Πράσινο Μάρκετινγκ (Green Marketing Orientation): Οι παράγοντες που το επηρεάζουν και οι συνέπειές του. 2016 Ψιμούλη Μαρία Η οικονομική αξία της Επωνυμίας μίας Χώρας (Nation Brand Equity) και πως μπορεί να μετρηθεί. 2016 Τσιμόνης Γεώργιος Η διερεύνηση της ποιότητας σχέσης και των παραγόντων που τη διαμορφώνουν στο περιβάλλον των Κοινωνικών Δικτύων: Η εφαρμογή της θεωρίας σχεσιακού οφέλους και κόστους. 2016 Παινέσης Γρηγόρης Σχεδιαστικά Ζητήματα και Αποτελεσματικοί Τρόποι Παρουσίασης της Αξίας του Κουπονιού. 2015 Χυτήρη Αλεξάνδρα-Παρασκευή Αναθεωρώντας τη Σχέση Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού & Απόδοσης. 2015 Μαγρίζος Σόλων Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Ανταγωνιστικότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων. 2015 Πάπιστα Εριφίλη-Βασιλική Ποιότητα Σχέσης & Ταύτιση καταναλωτή-επωνυμίας, προϋποθέσεις & επακόλουθα: εφαρμογή στο χώρο των φυτικών καλλυντικών. 2015 Χαλκιάς Γιώργος Η επίδραση των σχηματικά ασύμφωνων πληροφοριών της διαφήμισης στις διαδικασίες γνωστικής επεξεργασίας και αξιολόγησης των καταναλωτών: ο ρόλος της έντασης του σχήματος και της εμπλοκής του καταναλωτή. 2014 Αναγνωστίδου Ζωή Attitude-based versus attribute-based consumer decision making: the role of accessibility, diagnosticity, motivation and opportunity. 2014 Μακρή Αικατερίνη Factors Infuencing Export Venture Performance: An Empirical Investigation. 2014 Γιαννόπουλος Αντώνιος Διερεύνηση της αλληλεξάρτησης Εσωτερικού & Εξωτερικού Προσανατολισμού: Ένα ολοκληρωμένο Μοντέλο για τον Προσανατολισμό, την Ικανοποίηση Εσωτερικών & Εξωτερικών Πελατών & την Επιχειρησιακή Απόδοση 2013 Καμινάκης Κωνσταντίνος Η επίδραση του φυσικού περιβάλλοντος στους πελάτες και τους εργαζόμενους 2013 Γιακουμάκη Χριστίνα Ο ρόλος της καταναλωτικής διαφήμισης σε B2B προϊόντα 2013 Ντέλιου Κλεοπάτρα Ολική Ποιότητα στην Εκπαίδευση: Συμβολή στην Επικοινωνία και στην εικόνα του Πανεπιστημίου 2013 Πήχα Λαμπρινή Προσανατολισμός στην Επωνυμία: παράγοντες που τον επηρεάζουν και συνέπειες αυτού (Brand Orientation: Antecedents and Consequences) 2012 Κωστόπουλος Ιωάννης Οι Προϋποθέσεις και οι Συνέπειες της Αποτελεσματικότητας της Διαδικασίας Χαρτογράφησης Υπηρεσιών (Service Blueprinting). Μια Εμπειρική Μελέτη στον Ξενοδοχειακό Κλάδο 2012 Ραφαηλίδου Μυροφόρα Η Γυάλινη Οροφή στο χώρο των Επιχειρήσεων υπό το πρίσμα της Θεσμικής Θεωρίας 2012 Τζεμπελίκος Νεκτάριος Ένα Ολοκληρωμένο Μοντέλο Προσανατολισμού στη Διοίκηση Πελατών Στρατηγικής Σημασίας (Key Account Management Orientation) - Κίνητρα, Εφαρμογή και Αποτελέσματα 2011 Θεοδωράκης Ιωάννης Ρητορική και Πρόκληση: Τα Συναισθήματα, οι Αξίες και οι Στάσεις των Καταναλωτών Έναντι Ρητορικών Προκλητικών Διαφημίσεων 2011 Σαριδάκης Χαράλαμπος Οι Προτιμήσεις του Έλληνα Καταναλωτή στην Αγορά Αυτοκινήτου» (“An Analysis of Consumer Preferences in the Greek Car Market”) 2011 Παπαδάκης Γεώργιος Χρήση Συστημάτων CRM και Επιπτώσεις στην Απόδοση των Επιχειρήσεων 2011 Λιονάκης Κωνσταντίνος Μια διερευνητική μελέτη των Σχέσεων και των Συγκρούσεων μεταξύ των Τμημάτων Μάρκετινγκ & Πωλήσεων σε Ελληνικές Επιχειρήσεις Καταναλωτικών Αγαθών: Προσδιοριστικοί Παράγοντες και Επιπτώσεις 2011 Πεϊτζίκα Ειρήνη Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ Καταναλωτικών Προϊόντων ευρείας κατανάλωσης στην Ελλάδα που βρίσκονται σε διαφορετικό στάδιο του κύκλου ζωής προϊόντος και αγοράς 2010 Σταυράκη Μαρία Ο ρόλος του Συναισθήματος στην αλλαγή των στάσεων μέσω της διαφήμισης 2009 Κωνσταντουλάκη Κλεοπάτρα Η Επίδραση της Εμπλοκής στις Περιγραφικές Ιδιότητες του Συνόλου Εξέτασης και στην Επιλεκτικότητα του Καταναλωτή 2009 Ριζομυλιώτης Ιωάννης Η αποτελεσματικότητα της Έντυπης Βιομηχανικής Διαφήμισης στην Ελλάδα: Θεωρητική και Εμπειρική προσέγγιση 2008 Πηλίδου Ουρανία Εμπειρική Διερεύνηση του Λανσαρίσματος Νέων Βιομηχανικών Προϊόντων από Εταιρείες Αντιπροσώπων: Έμφαση στη Στρατηγική Επικοινωνίας 2008 Ψιλούτσικου Μαρίνα Στρατηγική Συνέργεια για τις Επιχειρήσεις που ακολουθούν Διττή Στρατηγική: Η περίπτωση Έντυπων και Ηλεκτρονικών Εφημερίδων 2007 Κυρέζης Νικόλαος Εμπιστοσύνη και Πρόθεση Χρήσης των Εναλλακτικών Δικτύων για Τραπεζικές Συναλλαγές 2006 Κορίτος Χρήστος Παράμετροι Επηρεασμού της Υιοθέτησης Καινοτομικών Δικτύων Διανομής στο Χώρο των Υπηρεσιών 2006 Δασκαλάκης Νικόλαος Η κεφαλαιακή διάρθρωση των ελληνικών επιχειρήσεων: αίτια διαμόρφωσής της & παράγοντες που την επηρεάζουν 2006 Ιορδάνογλου Δήμητρα Η επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην Αποτελεσματική Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων στο χώρο της Εκπαίδευσης. Ο ρόλος της Ηγεσίας 2006 Γαλανάκη Ελεάννα Παράγοντες που επηρεάζουν την Εξωτερική Ανάθεση Υπηρεσιών Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού 2005 Παναγόπουλος Νικόλαος Οι πρακτικές της Οργάνωσης & Διοίκησης των Πωλήσεων στις Ελληνικές Βιομηχανικές Επιχειρήσεις-Παράγοντες Αποτελεσματικότητας & η επίδραση των Νέων Τεχνολογιών 2003 Ήντουνας Κωνσταντίνος Η διαδικασία τιμολόγησης και οι παράγοντες που την επηρεάζουν στον Κλάδο των Υπηρεσιών: Θεωρητική και Εμπειρική ανάλυση 2003 Γιαννούλη Ιωάννα Εφαρμογή Πολυκριτηριακών μεθόδων Αξιολόγησης σε συστήματα μεταφορών (χωρίς κατατεθημένη πρόταση) / Development and Application of a Model for Strategic Supply Chain System Management 2002 Παναγιωτοπούλου Λήδα Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων: Προσδιοριστικοί παράγοντες και επιδράσεις στην αποτελεσματικότητα 2001 Σταματόπουλος Μιλτιάδης Σύστημα Στήριξης Αποφάσεων για τον Στρατηγικό Σχεδιασμό Αεροδρομίων 2000 - ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ