Παγκόσμιος Φοιτητικός Διαγωνισμός L'Oreal Brandstorm 2016.
Παγκόσμιος Φοιτητικός Διαγωνισμός L'Oreal Brandstorm 2016.
Ο Όμιλος L’Oréal ξεκινά και για το 2016 το Brandstorm, τον παγκόσμιο φοιτητικό διαγωνισμό επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, που μέχρι σήμερα έχει προσελκύσει από όλο τον κόσμο πάνω από 80.000 συμμετέχοντες μέσα σε 24 χρόνια! Η Ελλάδα συμμετέχει στο Brandstorm από το 2003, και φοιτητές μας έχουν διακριθεί ήδη αρκετές φορές σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 2011 η ελληνική ομάδα έλαβε το ειδικό βραβείο της καλύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής, το 2013, τη δεύτερη θέση παγκοσμίως, ανάμεσα σε 45 χώρες καθώς και το Βραβείο Κοινού, ενώ το 2014, το Βραβείο Κοινού. Όλες οι προαναφερθείσες διακρίσεις των φοιτητικών ομάδων Stelar, A-for Athens και Illusionists αντιστοίχως, αφορούν σε φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας! Ποιοι συμμετέχουν: Οι συμμετέχοντες, πρέπει να είναι προπτυχιακοί φοιτητές (είτε στο τελευταίο είτε στο προτελευταίο έτος των σπουδών τους), από την ίδια σχολή, και να δηλώσουν συμμετοχή σε ομάδες των τριών ατόμων. Ποιος είναι ο στόχος: Η ομάδα των τριών ατόμων αναλαμβάνει υποθετικά τη θέση ενός International Marketing Director της L’Oréal και ξεκινά ένα «ταξίδι» στο χώρο του marketing και της καινοτομίας, πάντα με την υποστήριξη των στελεχών της Εταιρίας L’OREAL Hellas. Πώς διαγωνίζονται οι φοιτητές Οι ομάδες διαγωνίζονται αρχικά σε εθνικό επίπεδο, ώστε να επιλεγεί μια ομάδα που εκπροσωπεί την κάθε χώρα στους παγκόσμιους τελικούς στο Παρίσι. Ποιο είναι το έπαθλο; Το πρώτο βραβείο, παγκοσμίως, είναι ένα ταξίδι αξίας €10.000, το δεύτερο €5.000, και το τρίτο βραβείο είναι ένα ταξίδι €2.500. Σε ποιο τομέα διαγωνίζονται οι φοιτητές; Για το 2016, για πρώτη φορά, το L’Oréal Brandstorm επικεντρώνεται στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο του φαρμακείου και τη μάρκα της La Roche-Posay. Τι πρέπει να προετοιμάσουν οι διαγωνιζόμενοι; Οι φοιτητές απ’ όλο τον κόσμο, θα πρέπει να προτείνουν μια καινοτόμα ιδέα για τη μάρκα της La Roche-Posay, και συγκεκριμένα για το κοινό 15-25 ετών! Για πρώτη φορά, όλες οι νέες ιδέες των φοιτητών θα πρέπει να βασίζονται αποκλειστικά σε digital μέσα! Ποιο είναι το όφελος των φοιτητών που συμμετέχουν στο Brandstorm; Το Brandstorm δίνει την ευκαιρία στους φοιτητές να μετατρέψουν τη θεωρία που διδάσκονται σε πράξη, να προτείνουν δημιουργικές ιδέες, να αναπτύξουν τις αναλυτικές τους ικανότητες και να μάθουν την αγορά των καλλυντικών προϊόντων. Είναι μέσο προσέλκυσης ανθρώπινου δυναμικού για τη L’Oréal; Για τoν Όμιλο L’Oréal, το Brandstorm είναι ένα σημαντικό εργαλείο επιλογής ανθρώπινου δυναμικού. Δίνει την ευκαιρία να αξιολογηθούν από κοντά υποψήφιοι και να εντοπιστούν ταλαντούχοι φοιτητές. Κάθε χρόνο, η L’Oréal προσλαμβάνει παγκοσμίως περίπου 150-200 φοιτητές μέσω του διαγωνισμού.