Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
Περιεχόμενο του μαθήματος: Το μάθημα εξοικειώνει τους εκπαιδευόμενους με ποικίλες έννοιες του κοινωνικού επιχειρείν, όπως:
- Κοινωνική οικονομία-κοινωνική επιχειρηματικότητα
- ∆ιαφορές παραδοσιακής επιχειρηματικότητας και κοινωνικής επιχειρηματικότητας
- Σχεδιάζοντας τη νέα κοινωνική επιχείρηση
- Κοινωνική ηγεσία
- Προκλήσεις και κίνδυνοι της καινοτομίας στις κοινωνικές επιχειρήσεις
- Πρακτικές κοινωνικών επιχειρήσεων στο Ελληνικό και ∆ιεθνές περιβάλλον
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές / φοιτήτριες θα:
- κατανοούν βασικές έννοιες κοινωνικής επιχειρηματικότητας
- διαθέτουν γνώσεις και δεξιότητες για τη δημιουργία και διοίκηση κοινωνικών επιχειρήσεων
- είναι σε θέση να αξιολογούν κριτικά πρακτικές που υιοθετούν οι κοινωνικές επιχειρήσεις στο ελληνικό και διεθνές περιβάλλον
- μπορούν να αξιοποιούν μοντέλα, τεχνικές και εργαλεία στην πράξη
Περιεχόμενο του μαθήματος
Το μάθημα εξοικειώνει τους εκπαιδευόμενους με πλήθος εννοιών κοινωνικού επιχειρείν, όπως:
- Κοινωνική οικονομία- κοινωνική επιχειρηματικότητα
- Κοινωνική έναντι συμβατικής επιχειρηματικότητας
- Σχεδιασμός νέας κοινωνικής επιχείρησης
- Κοινωνική ηγεσία
- Προκλήσεις και τάσεις στο κοινωνικό επιχειρείν
- Επιχειρηματικά μοντέλα κοινωνικών επιχειρήσεων στο ελληνικό και διεθνές περιβάλλον
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη
- Κυριακίδου Ο. και Σαλαβού Ε. (2014). Κοινωνική Επιχειρηματικότητα. Αθήνα: εκδόσεις Rosili.
- Brooks, A.C. (2010). Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, μετάφραση Σοκοδήμος Α. Αθήνα: εκδόσεις Έλλην.
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι
Διαλέξεις θεωρητικού / πρακτικού μέρους και παρουσιάσεις φοιτητών / φοιτητριών
Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης
Γραπτή εξέταση και υποχρεωτική εργασία