Ετήσια Έρευνα για την Καταναλωτική Συμπεριφορά από το εργαστήριο Μάρκετινγκ A.La.R.M.
Ετήσια Έρευνα για την Καταναλωτική Συμπεριφορά από το εργαστήριο Μάρκετινγκ A.La.R.M.
Με επιστημονικό υπεύθυνο τον καθηγητή και Πρόεδρο του τμήματος κο Γεώργιο Μπάλτα ολοκληρώθηκε και φέτος η ετήσια έρευνα του εργαστηρίου Μάρκετινγκ (A.La.R.M.) για την καταναλωτική συμπεριφορά με τηλεφωνική δημοσκόπηση σε τυχαίο δείγμα 2.100 νοικοκυριών. Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία για δραστικές αλλαγές που έλαβαν χώρα κατά τον τελευταίο χρόνο, όπως για παράδειγμα μείωση της καταναλωτικής δαπάνης και των παρορμητικών αγορών, μεγαλύτερη "προσήλωση" στο πορτοφόλι του καταναλωτή έναντι της μάρκας αλλά και προτίμηση για τα ελληνικά προϊόντα. Δείτε στοιχεία από την Έρευνα στο συνημμένο άρθρο της Δ. Μανιφάβα, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 11.5.2014