Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2016

Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2016

Το 10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, με κεντρικό θεματικό άξονα: "Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο". Διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές από τον ακαδημαϊκό χώρο, την Πολιτεία, τη φαρμακευτική αγορά και άλλους επιχειρηματικούς κλάδους έδωσαν το παρόν σε ένα Συνέδριο με διττό επετειακό χαρακτήρα.

Στο επίκεντρο του συνεδρίου ήταν και η απονομή των «Αριστείων Φαρμακευτικού Marketing», με Πρόεδρο της κριτικής επιτροπής τον διευθυντή του μεταπτυχιακού Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας καθηγητή Γιώργο Μπάλτα. Στην κριτική επιτροπή των Αριστείων συμμετείχε και η Πρόεδρος του τμήματος αναπληρώτρια καθηγήτρια Φλώρα Κοκκινάκη.

Μέσω του θεσμού των Αριστείων βραβεύονται βέλτιστες και καινοτόμες πρακτικές στελεχών, που τα δύο προηγούμενα χρόνια, σχεδίασαν και εφάρμοσαν επιτυχώς στο μάρκετινγκ και στην ιατρική επιστημονική ενημέρωση.

Κατηγορίες Αριστείων 2014-2015

  • Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος
  • Καλύτερη Καμπάνια Franchise / Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος
  • Καλύτερη Καμπάνια Μη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.)
  • Καλύτερη Καμπάνια Ενημέρωσης / Ευαισθητοποίησης Κοινού

Περισσότερα για τον θεσμό "Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ".