Έρευνα του εργαστηρίου Μάρκετινγκ (A.La.R.M.) στο Shopper Marketing & Category Management Conference.
Έρευνα του εργαστηρίου Μάρκετινγκ (A.La.R.M.) στο Shopper Marketing & Category Management Conference.
Νέα εργαλεία shopper research παρουσιάζει το εργαστήριο Μάρκετινγκ (Α.La.R.M.) και η Exceed Consulting αποκλειστικά στο "Shopper Marketing & Category Management Conference – Insights in Action". Τα ευρήματα της δυναμικής στοχαστικής ανάλυσης που πραγματοποίησε το εργαστήριο Μάρκετινγκ (Α.La.R.M.) του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, βάσει των στοιχείων της έρευνας shopper που διεξήγαγε σε συνεργασία με την Exceed Consultants το περασμένο καλοκαίρι, παρουσιάζονται αποκλειστικά στο συνέδριο «Shopper Marketing & Category Management Conference – Insights in Action», που διοργανώνεται την 1η Δεκεμβρίου 2015 από το περιοδικό σελφ σέρβις της Boussias Communications. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 4 αλυσίδες σούπερ μάρκετ (12 καταστήματα), σε δείγμα 1.200 πελατών, μετά το ταμείο. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε βάσει δύο κορυφαίων εργαλείων: 1. Μοντέλο που προβλέπει τη ροπή του καταναλωτή στις προωθητικές ενέργειες, βάσει του οποίου βλέπουμε την επίδραση των δημογραφικών στοιχείων του καταναλωτή, των χαρακτηριστικών του βασικού καταστήματος όπου ψωνίζει και των πηγών ενημέρωσης για τις προωθητικές ενέργειες, 2. Αναγνώριση των φυλών των καταναλωτών (τμήματα αγοράς) στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, μέσω των οποίων καταγράφεται το Η παρουσίαση θα γίνει από τον Στέφανο Κομνηνό, Partner της Exceed Consulting και τον Γρηγόρη Παινέση, Υποψήφιο Διδάκτορα στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΟΠΑ, και Ερευνητή του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ (A.La.R.M.) του ΟΠΑ. Τα αναλυτικά μοντέλα που θα παρουσιαστούν στο συνέδριο αναπτύχθηκαν από ερευνητική ομάδα του A.La.R.M. με τους Υποψήφιους Διδάκτορες του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Βασίλη Μπόϊκου και Γρηγόρη Παινέση και επιστημονικό υπεύθυνο τον καθηγητή Γεώργιο Μπάλτα.
μέγεθος κάθε φυλής, το δημογραφικό προφίλ, οι αγοραστικές προτιμήσεις και οι συνήθειες ενημέρωσης.