Πανελλαδική Έρευνα κριτήρια επιλογής αντικειμένου σπουδών
Πανελλαδική Έρευνα Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Κριτήρια Επιλογής Αντικειμένου Σπουδών και σύνδεση με την Αγορά Εργασίας:
Διαβάστε τα αποτελέσματα της μεγάλης Πανελλαδικής Έρευνας του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με δείγμα Μαθητών, Γονέων, Φροντιστών και Στελεχών της Αγοράς, όπως δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος, η οποία κέντρισε το ενδιαφέρον πολλών ακόμα Μέσων Ενημέρωσης.
-Με ποια κριτήρια επιλέγουν αντικείμενο σπουδών οι μαθητές;
-Ποιος ο ρόλος των γονέων τους και κατά πόσο τους επηρεάζουν τις αποφάσεις τους;
-Ποιος ο ρόλος των Φροντιστών;
-Το σχολείο μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να επιλέξουν τι και που θα σπουδάσουν;
-Τι αναζητά η αγορά εργασίας και κατά πόσο οι μαθητές έχουν σωστή πληροφόρηση;
Διαβάστε την έρευνα παρακάτω: