Εκδηλώσεις

  • 10-03-2023
    Της Υποψήφιας Διδάκτορος κυρίας Ειρήνης Ζωγράφου. Θέμα: «Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και Employer Branding για Υψηλή Απόδοση στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις» (“Human Resource Management and Employer Branding for High-Performing Small and Medium-sized Enterprises”. Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 18-03-2022
    Της Υποψήφιας Διδάκτορος κυρίας Αλτάνης Παναγιωτοπούλου. Θέμα: «Επιδράσεις της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην Συμπεριφορά του Καταναλωτή» (“Consequences of Emotional Intelligence in Consumer Behavior”). Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 18-03-2022
    Του Υποψήφιου Διδάκτορα κύρου Παναγιώτη Κόντου. Θέμα: ««Ταύτιση με το Employer Brand υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Αυτοδιάθεσης» (“Employer Brand Identification through the lens of Self‐Determination Theory”). Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 14-10-2021
    Το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας σας προσκαλεί σε ερευνητικό σεμινάριο με προσκεκλημένο εισηγητή τον καθηγητή Marco Vivarelli, Professor at the Catholic University of Milano, Director of the Department of Economic Policy. Το σεμινάριο έχει τίτλο “May AI revolution be labour-friendly? Some micro evidence from the supply side” και θα λάβει χώρα την Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 15:00-17:00 στο νέο κτίριο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, επί των οδών Τροίας 2, Κιμώλου και Σπετσών (αίθουσα  Τ102    Τα ερευνητικά σεμινάρια του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας είναι ανοικτά προς όλα τα μέλη ΔΕΠ και υποχρεωτικά για τους Υποψήφιους
  • 16-09-2021
    Του Υποψηφίου Διδάκτορα κυρίου Κωνσταντίνου Κοττικά. Θέμα: «Καινοτόμες Στρατηγικές Μάρκετινγκ: Ανταπόκριση στην Αγορά και Διαμόρφωση της Αγοράς» (“Innovative Marketing Strategies: Market‐Driven Versus Market‐Driving”). Παρουσίαση μέσω e‐Presence. Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 06-04-2021
    Της Υποψήφιας Διδάκτορος κυρίας Μαρίνας Καρλή. Θέμα: «Η Επίδραση της Μεταφοράς της Μάθησης στην Εργασιακή Συμπεριφορά με τη  Χρήση των Τεστ Αξιολόγησης Υποθετικών Καταστάσεων»   (“The Impact of Learning Transfer on Employees’ Work Behavior   Using Situational Judgment Tests”). Παρουσίαση μέσω e‐Presence. Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 26-08-2020
    Παρουσίαση μέσω e‐Presence. Της Υποψήφια Διδάκτορος κυρίας Μαρίας‐Αγγελικής Τρομπέτα Θέμα: “A Meta‐analysis of the effects of Music on Customers of Tourism Services” («Μια Μετα‐ανάλυση των Επιδράσεων της Μουσικής στους Πελάτες Τουριστικών Υπηρεσιών»)) Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 01-06-2020
    Webinar γνωριμίας με το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας  Δείτε περισσότερα εδώ.
  • 01-06-2020
    Παρουσίαση μέσω e‐Presence. Υποψήφιος διδάκτορας κύριος Αθανάσιος Πολυπόρτης | Θέμα: “Incidental Emotions and Hedonic Forecasting: The Role of the Certainty‐Uncertainty Appraisal Dimension” («Περιστασιακά Συναισθήματα και Ηδονικές Προβλέψεις: ο Ρόλος της Αβεβαιότητας ως Διάσταση Εκτιμήσεως»)   Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 01-06-2020
    Παρουσίαση μέσω e‐Presence. Υποψήφια διδάκτωρ κυρία Αποστολία Λουκοπούλου | Θέμα: “Attribute Level Variety‐Seeking Behavior” («Η Καταναλωτική Συμπεριφορά Αναζήτησης Ποικιλίας σε Επίπεδο Προϊοντικών Χαρακτηριστικών») Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.

Σελίδες