Φοιτητικές Εργασίες
Μάθημα: Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
Στην εποχή του User Generated Content, το μάθημα Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ του 6ου εξάμηνου του τμήματος βασίζεται κατά ένα μεγάλο μέρος του σε Student Generated Content: εργασίες που αφορούν επίκαιρα σχετικά θέματα, ανάλυση στρατηγικών μάρκετινγκ ελληνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται ηλεκτρονικά, δημιουργία δικών τους θεματικών σελίδων στο διαδίκτυο ή τα κοινωνικά δίκτυα, ή ακόμη την προώθηση υφιστάμενων σελίδων μικρών επιχειρήσεων και οργανισμών. Μπορείτε να δείτε τις εργασίες αυτές εδώ. Εκφράζουμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στις εταιρείες που πρόθυμα υποδέχτηκαν τους φοιτητές μας και μοιράστηκαν μαζί τους τις πρακτικές και τις εμπειρίες τους.
Θεματικές Εργασίες
|
Πρακτικές Εργασίες
|
B2B E-marketing & Social Media
Επιχειρηματικότητα στο διαδίκτυο
|
Cretan Knives Skalidakis, ebook |
Best Practices in e-Marketing
29 Μελέτες Ελληνικών Επιχειρήσεων και άλλα σχετικά θέματα