Μικρή Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη
Πρόσφατη Αρθρογραφία |
Videos/Παρουσιάσεις |
Οικονομικός Ταχυδρόμος, Άρθρο του Γ. Μπάλτα, 17/1/2023 Οικονομικός Ταχυδρόμος, Άρθρο του Γ. Μπάλτα, 14/12/2022 Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, Συνέντεξη Γ. Μπάλτας, 12/6/2021 Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων,Συνέντευξη Γ. Μπάλτας, 07/02/2021 Marketing Week (τεύχος 1600), Χαράσσοντας τα "ψηφιακά μονοπάτια" των αυριανών marketers, Συνέντευξη: Σ. Δημητριάδης, Γ. Μπάλτας, Π. Ρεπούσης, Δ.Δρόσος Ψηφιακός μετασχηματισμός, επιχειρηματικότητα και μάρκετινγκ, Άρθρο του Σέργιου Δημητριάδη, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, Τεύχος 36, Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2017 Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα, Έρευνα και Καινοτομία, Άρθρο της Ελένης Αποσπόρη, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, Τεύχος 36, Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2017 Κόβουν δαπάνες ακόμα και σε βασικά είδη διατροφής, Άρθρο της Δ. Μανιφάβα για την ετήσια έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς του εργαστηρίου Μάρκετινγκ, A.La.R.M., Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 10/4/2016. Άποψη: Δημιουργικό Αισθήσεων στον Καταναλωτή, Άρθρο του ομότιμου καθηγητή Ν. Παπαβασιλείου, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 9/1/2016. Οι ηλεκτρονικές προμήθειες στις B2B αγορές, Άρθρο του Γεωργίου Αυλωνίτη, για έρευνα του εργαστηρίου Μάρκετινγκ A.La.R.M., Περιοδικό Manager, Νοε 2015 - Τεύχος 33, σελ. 38-41. Κίνδυνος Απώλειας του Ευρωπαϊκού Κεκτημένου, Άρθρο του καθηγητή Γεωργίου Αυλωνίτη, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 13/9/2015. Πράσινες και Οικολογικές Προμήθειες στις Β2Β Αγορές, Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας του εργαστηρίου Μάρκετινγκ (ALARM) με επιστημ. υπεύθυνο τον καθηγητή Γιώργο Αυλωνίτη. www.marketingweek.gr, 9/9/2015. Το ανταγωνιστικό μειονέκτημα της Ελλάδας, Άρθρο του υποψήφιου διδάκτορα Καρόλου Παπαδά, 27/8/2015, huffingtonpost.gr Δημιουργώντας Καινοτομία, Άρθρο του υποψήφιου διδάκτορα Καρόλου Παπαδά, 23/6/2015, huffingtonpost.gr Έναρξη των συμμετοχών στα βραβεία Made in Greece, 2015, Άρθρο για τον θεσμό βραβείων της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ: Made in Greece, 17/6/2015, www.real.gr Έρευνα του τμήματος Μάρκετιγνκ & Επικοινωνίας, OΠΑ: Τελικά τι κάνει ένα post viral; Άρθρο του Δ. Κορδερά, για έρευνα στο πλαίσιο διπλωματικής εργασίας του μεταπτυχιακού Μ&Ε για στελέχη, του κου Γ. Γκριτζάλα με την επίβλεψη του αναπλ. καθηγητή κου Σ. Δημητριάδη. Marketing Week online, 3/6/2015. Έρευνα iMarketing Society και Focus Bari: Προφίλ και αρμοδιότητες του Έλληνα digital marketer. Συνέντευξη του αναπλ. καθηγητή Σ. Δημητριάδη στο MarketingWeek online, σε άρθρο του Δ. Κορδερά, 30/4/2015. Η κρίση έκανε Βορειοευρωπαίους τους έλληνες καταναλωτές, άρθρο της Δ. Μανιφάβα για την ετήσια έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς του εργαστηρίου Μάρκετινγκ που συντονίζει ο καθηγ. Γ. Μπάλτας, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 19/4/2015. The State of Digital Marketing, Το προφίλ και οι αρμοδιότητες του Έλληνα digital marketer. Αποτελέσματα της πρώτης επίσημης έρευνας τουiMarketing Society σε συνεργασία με την Focus Bari. 2/4/2015. Τι ακριβώς σημαίνουν οι φορολογικές δεσμεύσεις της νέας κυβέρνησης; του καθηγητή Γεωργίου Αυλωνίτη, real.gr, 10/3/2015. Λιανεμπόριο προσανατολισμένο στον πελάτη, του ομότιμου καθηγητή Ν. Παπαβασιλείου, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 7/3/2015. Το omni-channel στην εποχή του digital marketing, του αναπλ. καθηγητή κ. Σ. Δημητριάδη, naftemporiki.gr, 2/3/2015. Content Marketing, Δημιουργώντας αξία μέσω περιεχομένου, του αν. καθηγητή κου Σ. Δημητριάδη, Marketing Week, 11/2/2015. Τουρισμός, Μάρκετινγκ & Βιώσιμη Ανάπτυξη, του υποψ. διδάκτορα κου Κ. Παπαδά, epixeiro.gr, 4/2/2015. Μα πόσο αλλάζει το μάρκετινγκ στη digital εποχή; του αν. καθηγητή Σέργιου Δημητριάδη, SKYWALKER, 14/01/2015. Το διαδίκτυο εργαλείο Μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, του ομότιμου καθηγητή Ν. Παπαβασιλείου, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 3/1/2015. Ελεάννα Γαλανάκη, Λέκτορας ΟΠΑ συνέντευξη στο startup.gr, 12/12/2012 ΕΡΕΥΝΕΣ European Communications Monitor 2014, ετήσια διεθνική μελέτη για τον τομέα της στρατηγικής επικοινωνίας παγκοσμίως. Επιστημ. υπεύθυνη για την Ελλάδα η επικ. καθηγήτρια Ε. Αποσπόρη. Καριέρα και Γενιά Υ, Οδηγός Επιβίωσης για Ιδανικούς Εργοδότες, Μία έρευνα της kariera.gr με επιστημονικές υπεύθυνες τις επικ. καθηγήτριες Ειρ. Νικάνδρου & Λ. Παναγιωτοπούλου. Έρευνα "Καταναλωτής και Ελληνικό Προϊόν", Επιστ. Υπεύθυνος, καθ. Γ. Μπάλτας. "H εξέλιξη των εξαγωγών των αγροτικών προϊόντων", 1988-2011, Τάσεις - Ανταγωνισμός - Μερίδια στις Αγορές", Συμπεράσματα Έρευνας του καθ. κ. Ι. Χαλικιά που έγινε για λογαριασμό του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων. |
Ο καθηγ
Συνέντευξη
O καθηγ. O καθηγητ
Ένα
|