Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου
Περιεχόμενο του μαθήματος: Σκοπός του μαθήματος είναι να εμπεδώσει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ στο πεδίο του εμπορίου. Τα περιεχόμενα του μαθήματος περιλαμβάνουν τα εξής θέματα: Το περιβάλλον του εμπορίου. Το εμπόριο στην Ελλάδα και διεθνώς. Η σημασία και οι λειτουργίες του εμπορίου στην οικονομία. Τύποι επιχειρήσεων λιανικού και χονδρικού εμπορίου. Το μείγμα μάρκετινγκ στις εμπορικές επιχειρήσεις. Διοίκηση συλλογής εμπορευμάτων. Πολιτική τιμών για εμπορικές επιχειρήσεις. Η επικοινωνιακή πολιτική του εμπορίου. Επιλογή εμπορικής τοποθεσίας. Διαχείριση χώρου και εκθεσιακής δυναμικότητας εμπορικών επιχειρήσεων. Ατμόσφαιρα καταστήματος. Εξυπηρέτηση πελατών. Ειδικά θέματα μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι συμμετέχοντες θα πρέπει:
- Να γνωρίζουν τον ρόλο και τη σημασία του εμπορίου.
- Να έχουν κατανοήσει τη δομή και τις λειτουργίες του εμπορίου.
- Να έχουν κατανοήσει τον σχεδιασμό και την εφαρμογή του μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις λιανικού και χονδρικού εμπορίου.
- Να γνωρίζουν τα κύρια θέματα που απασχολούν τη διοίκηση των εμπορικών επιχειρήσεων.
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη
- Παπαβασιλείου, Ν. & Μπάλτας, Γ. (2003), Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου, Εκδόσεις Rosili.
- Τζωρτζάκης, Κ. & Τζωτζάκη Α. (2002). Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου, Εκδόσεις Rosili.
Τρόπος παράδοσης μαθήματος και διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι: Διαλέξεις, μελέτες περιπτώσεων και ομαδικές εργασίες.
Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:
Γραπτή εξέταση και ομαδικές εργασίες.