Διεθνής Φοιτητικός Διαγωνισμός από το European Institute for Commercial Communications Education.
Διεθνής Φοιτητικός Διαγωνισμός από το European Institute for Commercial Communications Education.
Ένας διεθνής φοιτητικός διαγωνισμός, που λειτουργεί ως παράθυρο στον κόσμο της διαφήμισης, με στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποίησει το ευρύ κοινό για την ευεργετική σημασία που έχει η εξερεύνηση του διαστήματος στην καθημερινότητα των Ευρωπαίων πολιτών. Ο διαγωνισμός προϋποθέτει την υποβολή ψηφιακής προωθητικής καμπάνιας από ομάδες φοιτητών και διοργανώνεται από τον διεθνή οργανισμό EdCom (European Institute for Commercial Communications Education). Οι ομάδες των τριών φιναλίστ θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την δουλειά τους στο EdCom Annual Conference και η νικήτρια ομάδα θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει το Cannes Lions International Advertising Festival. Εγγραφές ομάδων για συμμετοχή στο διαγωνισμό έως 12/12/2014 και υποβολή προτάσεων έως 18/3//2015. Στο συνημμένο αρχείο παρέχονται αναλυτικές πληροφορίες για τo διαγωνισμό και τις προϋποθέσεις συμμετοχής. * Επειδή ο διαγωνισμός προϋποθέτει χρέωση για δηλώσεις συμμετοχής από ομάδες φοιτητών που δεν ανήκουν σε εκπαιδευτικά ιδρύματα που είναι μέλη του European Institute for Commercial Communications Education, οι ομάδες του πανεπιστημίου που πιθανόν να δηλώσουν συμμετοχή στο διαγωνισμό πρέπει να αναφέρουν το όνομα του πανεπιστημίου μας και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας το οποίο είναι μέλος του διεθνούς οργανισμού EdCom και συνεργάτης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, (Οικονομικό Πανεπιστημίο Αθηνών-Ινστιτούτο Επικοινωνίας).