Διαλέξεις εξωτερικών εισηγητών στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας.

Διαλέξεις εξωτερικών εισηγητών στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο του μαθήματος "Στρατηγικό Μάρκετινγκ" του 8ου εξαμήνου οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα παρουσίαση για την αγορά του ελληνικού καφέ, τα segments της αγοράς, τα positioning statements, αλλά και τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τα καθιερωμένα brands της κατηγορίας όπως ο καφές Bravo. Προσκεκλημένη ομιλήτρια ήταν η κα. Χριστίνα Βουρεξάκη, Brand Manager της Bravo Ελλάς Α.Ε. (μέλος του ομίλου D.E MASTER BLENDERS 1753) και η απόφοιτη του τμήματος μας κα. Λέτα Σπυροπούλου, Assistant Brand Manager.

Ο κος Βασίλειος Βέλκος, Recruitment & Career Services Manager στην εταιρεία Kariera.gr παρουσίασε στους προπτυχιακούς φοιτητες μας τις τάσεις της αγοράς εργασίας και ανέπτυξε τους τρόπους προσέλκυσης και επιλογής συνδέοντας το μάρκετινγκ με τις σύγχρονες τεχνολογίες. Η εισήγηση του κου Βέλκου ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος "Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων" του 4ου εξαμήνου με υπεύθυνη διδάσκουσα την επίκουρη καθηγήτρια Μαρία Βακόλα.

Στο πλαίσιο του μαθήματος Πολιτική Προϊόντος του 4ου εξαμήνου οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παρουσίαση του κ. Κώστα Λαμπρόπουλου, Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας Bonjour Design η οποία αποτέλεσε στρατηγικό συνεργάτη του πανεπιστημίου για την μελέτη και ανάπτυξη της νέας οπτικής ταυτότητας του ΟΠΑ.

Όπως ανέφερε ο κ. Λαμπρόπουλος, η μελέτη διήρκησε δεκατέσσερις μήνες. «Μετά την αξιολόγηση όλων των εικαστικών εργαλείων ταυτότητας του πανεπιστημίου από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα, καθορίστηκε η εικαστική προσέγγιση της νέας ταυτότητας, που στηρίχτηκε στη διατήρηση του διαχρονικού συμβολισμού του θεού Ερμή. Το νέο έμβλημα και λογότυπο αναπτύχθηκαν έτσι ώστε να δίνουν έμφαση στην “ανθρώπινη” εκδοχή του Ερμή. Δημιουργήθηκε ένα δυναμικό και ισορροπημένο πορτραίτο επηρεασμένο από τη τελειότητα του αγάλματος του Πραξιτέλη, που παριστά τον Ερμή ως δάσκαλο του Διονύσου.

Κύριοι συμβολισμοί του νέου χαρακτικού εμβλήματος είναι η κλασική διαχρονικότητα, το πράο, νεανικό βλέμμα, ενώ το φως που πέφτει στο πρόσωπο του Ερμή συμβολίζει μάθηση και γνώση. Η γραφή του λογοτύπου στηρίχτηκε στην κεφαλαιογράμματη γεωμετρική απλότητα ενός αλφαβήτου της κλασσικής περιόδου.

Το νέο και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης της οπτικής ταυτότητας του ΟΠΑ, διαδραματίζει πλέον ένα στρατηγικό ρόλο για το πανεπιστήμιο και περιλαμβάνει ένα πλήθος εφαρμογών όπως σήμανση διοικητικών υπηρεσιών, σημάνσεις χώρων, κτιρίων, εικαστικό ύφος διαδικτυακών σελίδων, πληθώρα εντύπων καθώς και τον επανασχεδιασμό των πρυτανικών και φοιτητικών τηβέννων».

Στη συζήτηση με τους φοιτητές έλαβε μέρος η διδάσκουσα Δρ. Πολίνα Παπασταθοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια και ο κ. Δημήτρης Λυμπερόπουλος, μέλος Ε.ΔΙ.Π. και μέλος του Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Επικοινωνίας του τμήματος, που έχει αναλάβει τον συντονισμό και την υποστήριξη (Helpdesk) για την ορθή εφαρμογή της νέας ταυτότητας, σε όλες τις προβλεπόμενες από το σχεδιασμό εκφράσεις, από τις ομάδες ενδιαφέροντος του ΟΠΑ.