HIGH – TECH & Βιομηχανικό Μάρκετινγκ

Κωδικός: 
2834
Εξάμηνο: 
8o
Διδάσκων: 

Ε. Παπαφιλιππάκη (ΕΣΠΑ)

Κατεύθυνση: 
Μάρκετινγκ
  • Στόχοι Μαθήματος

    Ο κύριος στόχος του μαθήματος είναι να παρέχει ένα πλαίσιο για την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ και λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ στο επιχειρησιακό περιβάλλον της υψηλής τεχνολογίας.

    Προαπαιτήσεις                     

    Αρχές Μάρκετινγκ.

    Περιεχόμενο Μαθήματος 

    Περιβάλλον Υ/Τα και Μάρκετινγκ. Χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος Υ/Τ, η ανταγωνιστική  πυξίδα. Συμπεριφορά καταναλωτή Υ/Τ. Έρευνα προϊόντων Υ/Τ. Διαχείριση προϊόντων Υ/Τ (σχεδιασμός προϊόντος, ανάπτυξη νέου προϊόντος, ανάπτυξη μάρκας). Το μείγμα μάρκετινγκ του προϊόντος Υ/Τ. Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ και ανταγωνιστικές στρατηγικές για προϊόντα Υ/Τ με έμφαση στις στρατηγικές ανάπτυξης.

    Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Ο κύριος σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι να παρέχει στους φοιτητές όλες τις απαραίτητες γνώσεις που σχετίζονται με τον στρατηγικό σχεδιασμό και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής για το μάρκετινγκ προϊόντων Υ/Τ.