«Μοντέλα Μάθησης»

«Μοντέλα Μάθησης»

Γαβιώτη Σοφία

 Γεωργίου Κωνσταντίνα

Καπτσίκας Αγιόπουλος

Καφετζόπουλος Παναγιώτης

Κοντός Παναγιώτης


Μοντέλα Μάθησης Πρόσοψη 

Περιγραφή του έργου τέχνης

Τον προηγούμενο αιώνα, η θέση του μαθητή υπήρχε σημαντικά υποτιμημένη στο βωμό ενός σχολείου που λάτρευε την υιοθέτηση μιας δασκαλοκεντρικής νοοτροπίας, η οποία υποδαύλιζε ολοένα και περισσότερο την προαγωγή μιας υγιούς και παραγωγικής σχέσης μεταξύ του μαθητή και του δασκάλου. Τις τελευταίες δεκαετίες, βέβαια, ο θεσμός του σχολείου έχει κάνει μεγαλειώδη άλματα προς την αντίθετη κατεύθυνση, που αναγάγει, πλέον, το μαθητή στην υψηλότερη βαθμίδα προτεραιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ωστόσο, η αντίληψη αυτή δεν έχει αποτελέσει ένα καθολικό πρότυπο για τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αφού πολλοί «δάσκαλοι» έχουν ακόμα  παλαιολιθικές αντιλήψεις για τη σχέση που συνδέει τους ρόλους του εκπαιδευτικού και των μαθητών του. Αυτή η περιγραφή της πραγματικότητας είναι και το νόημα του παρόντος έργου τέχνης, το οποίο διακατέχει μια αίσθηση μετάβασης από την παλαιά προς τη νέα εποχή της εκπαίδευσης.

  


Μοντέλα Μάθησης Κάτοψη   

           Καλλιτεχνικές επιρροές

Το έργο μας συνδυάζει ένα συνονθύλευμα διαφορετικών επιρροών που είχαν όλα τα μέλη της ομάδας. Η επίδραση πάνω στο έργο ασκήθηκε από όλα τα μέλη της ομάδας τόσο συνειδητά, όσο και ασυνείδητα - δηλαδή χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Κατά βάση, το έργο ανήκει στο καλλιτεχνικό ρεύμα της Ποπ Αρτ. Κύρια χαρακτηριστικά της Ποπ Αρτ αισθητικής αποτελούν ο αυθορμητισμός, η δημιουργική υπερβολή, η ανάλαφρη διάθεση, οι έντονες χρωματικές αντιθέσεις και εν γένει η απόρριψη του παραδοσιακού.


Μοντέλα Μάθησης Πίσω Όψη

Υλικά

  • Η βάση της μακέτας είναι ένας πάνελ καμβάς ζωγραφικής.
  • Η βάση του δασκαλοκεντρικού περιβάλλοντος (ύψωμα) είναι μία σανίδα ξύλου.
  • Η επιφάνεια του θρανίου πάνω σε αυτή είναι μία φλοίδα φοίνικα. Από κάτω έχουν κολληθεί τσίχλες και ένα δίχτυ από χαρτί.
  • Τα πόδια του θρανίου και της καρέκλας είναι κλαδιά μουριάς.
  • Το κάθισμα της καρέκλας είναι από χοντρό χαρτόνι.
  • Τα πεταμένα χαρτιά από τη δεξιά πλευρά του έργου είναι από χαρτί, μουτζουρωμένα με στυλό.
  • Στο αριστερό μέρος του έργου έχει τοποθετηθεί ένα βαμβακερό ζεστό ύφασμα, τροφοδοτημένο με σύννεφο (για όγκο)  & καρφιτσωμένη μία πινέζα στο κέντρο, ώστε να αναπαριστά το μαξιλάρι.
  • Ο φορητός υπολογιστής αποτελείται από χοντρό χαρτόνι.
  • Το βιβλίο είναι εκτυπωμένα χαρτιά συραμμένα με κλωστή.
  • Ακόμη, τα φυτά είναι φύλλα πραγματικών φυτών δεμένα με λάστιχο.
  • Όλα τα χρώματα στο έργο είναι νερομπογιάς και όλα έχουν κολληθεί με θερμοκόλλα.