Διαχείριση Υποβολής Παραπόνων

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της φοιτητοκεντρικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και των αρχών της διαφάνειας και λογοδοσίας, έχει υιοθετηθεί διαδικασία διαχείρισης παραπόνων των φοιτητών του ΔΠΜΣ στη Διοικητική των Επιχεηρήσεων με Διεθνή Προσανατολισμό -MBA International βάσει του Kανονισμού Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων του ΟΠΑ. Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά σε όλα τα παράπονα/συστάσεις που άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων από το ΔΠΜΣ εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών.

Για την καταγραφή παραπόνων είναι διαθέσιμο το «Έντυπο Υποβολής Παραπόνων» του ΔΠΜΣ.

Ο φοιτητής/φοιτήτρια συμπληρώνει το έντυπο, στο οποίο καταγράφει με συντομία, σαφήνεια και αντικειμενικότητα, το παράπονο/σύσταση που έχει, και το υποβάλλει υπογεγραμμένο στη γραμματεία του ΔΠΜΣ, σε έντυπη μορφή.

Στη συνέχεια η Γραμματεία του Προγράμματος συντάσσει σχετική αναφορά, την οποία γνωστοποιεί στον Διευθυντή του Προγράμματος, στον Σύμβουλο Σπουδών και στη συνέχεια αν απαιτείται το θέμα προωθείται σε επίπεδο συλλογικών οργάνων του προγράμματος  για απόφαση απαιτούμενων διορθωτικών ενεργειών