Ιστορία - Χρηματοδότηση
Το Εργαστήριο Επιχειρησιακής Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών δημιουργήθηκε το 1992, με το αρχικό όνομα "Εργαστήρι Πολυμέσων Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ", χάρις σε ένα μεγάλο ερευνητικό πρόγραμμα, με τον τίτλο ODILE in Greece (Open & Distance Learning in Greece), που χρηματοδοτήθηκε από την ευρωκοινοτική πρωτοβουλία STRIDE-Hellas. Σκοπός του έργου ODiLe, το οποίο διηύθυνε η καθηγήτρια Μαρία Κωνσταντοπούλου, ήταν να διερευνήσει τη δυνατότητα χρησιμοποίησης των νέων εκπαιδευτικών τεχνολογιών στην επιμόρφωση ελλήνων δημοσίων υπαλλήλων. To έργο Odile έδωσε την ευκαιρία να δημιουργηθεί στο Κέντρο Ερευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών η απαραίτητη υποδομή και τεχνογνωσία για τη δημιουργία πολύμεσων εφαρμογών.
Το εργαστήριο, υπάγεται τώρα στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, από τα δημοφιλέστερα σήμερα πανεπιστημιακά τμήματα στην Ελλάδα. Υποστηρίζει τη διδασκαλία μαθημάτων που εντάσσονται στα προγράμματα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών του τμήματος. Αναλαμβάνει επίσης για λογαριασμό του Πανεπιστημίου και τρίτων την εκτέλεση έργων που διαχειρίζεται, κατά κανόνα, το Κέντρο Έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Το 2010 την διοίκηση του εργαστηρίου ανέλαβε ο αναπληρωτής καθηγητής Βλάσης Σταθακόπουλος ενώ το 2011 το εργαστήριο πήρε το νέο του όνομα "Εργαστήριο Επιχειρησιακής Επικοινωνίας".