Καλωσήλθατε στην ιστοσελίδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ.
Το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών έχει μακρά και διακεκριμένη ερευνητική δραστηριότητα που του έχει προσδώσει αναγνώριση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Το εργαστήριο στηρίζεται στις μεγάλες ικανότητες του ανθρώπων του, των οποίων η έρευνα συναγωνίζεται, βάσει διεθνών κριτηρίων αξιολόγησης, πολλά καθιερωμένα ευρωπαϊκά και αμερικανικά κέντρα έρευνας. Τα στελέχη του εργαστηρίου έχουν διεθνή παρουσία, με πολλές και σημαντικές δημοσιεύσεις σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως τα Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Retailing, Decision Sciences, Journal of Service Research, Journal of International Marketing, Journal of Advertising Research, European Journal of Marketing, Industrial Marketing Management, Journal of Business Research, Journal of Product Innovation Management, Journal of Personal Selling & Sales Management, European Journal of Operational Research, European Management Journal, Marketing Letters, Journal of the Market Research Society, Transportation Research, Journal of International Business Studies, Psychology and Marketing, μεταξύ πολλών άλλων. Η διεθνής αναγνώριση του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ αποτυπώνεται επίσης στις χιλιάδες των αναφορών (citations) που έχουν συγκεντρώσει τα δημοσιεύματα των στελεχών του στη διεθνή ερευνητική γραμματεία.
Το Εργαστήριο Μάρκετινγκ φιλοδοξεί να έχει μία θετική συμβολή και παρουσία στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, στο μέτρο που του αναλογεί. Στην εποχή μας, η επιβίωση των επιχειρήσεων βασίζεται στην ικανότητα τους να προσαρμόζονται στις αγορές και να κερδίζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις, όπως και οι εθνικές οικονομίες, δεν είναι διεθνώς ανταγωνιστικές χωρίς επαρκή ζήτηση και ισχυρές προτιμήσεις για τα προϊόντα τους. Ο ρόλος του μάρκετινγκ είναι κρίσιμος για την ανάκτηση της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας, και προς αυτήν την κατεύθυνση το εργαστήριο μας προσπαθεί να είναι χρήσιμο.
Καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας
Διευθυντής Εργαστηρίου Μάρκετινγκ