Νέα
-
Ετήσια Έρευνα Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. 11-07-2024
Με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) γεμίζουν το καλάθι τους οι Έλληνες καταναλωτές όσο η ακρίβεια σε βασικά προϊόντα επιμένει, μειώνοντας το κόστος των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ. Αυτό προκύπτει από ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
-
Έρευνα του Ε.Σ.Α για την Θερινή εκπτωτική περίοδο 2021 22-09-2021
-
Συνέντευξη του καθηγητή Γ.Μπάλτα στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων 29-06-2021
«Η οικονομία χρειάζεται ισχυρά και διεθνώς εμπορεύσιμα επώνυμα προϊόντα»
-
16η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ για τη συμπεριφορά του καταναλωτή 16-12-2020
-
Απονομή Best paper award στον Καθηγητή Γ. Μπάλτα, τη Διδάκτορα Β. Κοντοπούλου και την Καθηγήτρια Φ. Κοκκινάκη του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ 28-09-2020
-
Έρευνα μελών του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ σε δελτίο τύπου της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ. Σεπτέμβριος 2019 22-10-2019
-
Αφιέρωμα στο εργαστήριο, ΤΑ ΝΕΑ, Μάρτιος 2019 16-10-2019
-
Επέτειος 100 ετών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών 27-03-2019
Φέτος το Πανεπιστήμιό μας γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή του.