Νέα
-
Ετήσια Έρευνα Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
11-07-2024
Με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) γεμίζουν το καλάθι τους οι Έλληνες καταναλωτές όσο η ακρίβεια σε βασικά προϊόντα επιμένει, μειώνοντας το κόστος των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ. Αυτό προκύπτει από ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
-
Έρευνα καταγραφής της εμπορικής δραστηριότητας στην Αθήνα
29-09-2023
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο και την αρωγή του Δήμου Αθηναίων, οργάνωσαν για δεύτερη χρονιά τη μεγάλη έρευνα για τις χρήσεις γης στην εμπορική καρδιά της πρωτεύουσας.
H συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί την μεγαλύτερη καταγραφή της εμπορικής δραστηριότητας στην Αθήνα με 100% απογραφική κάλυψη του εμπορικού κέντρου και είναι η μεγαλύτερη επί του πεδίου χαρτογράφηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και από τις μεγαλύτερες διεθνώς.
Δείτε το σχετικό δημοσίευμα εδώ
-
Έρευνα του Ε.Σ.Α για την Θερινή εκπτωτική περίοδο 2021
22-09-2021
-
Συνέντευξη του καθηγητή Γ.Μπάλτα στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων
29-06-2021
«Η οικονομία χρειάζεται ισχυρά και διεθνώς εμπορεύσιμα επώνυμα προϊόντα»
-
16η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ για τη συμπεριφορά του καταναλωτή
16-12-2020
-
Απονομή Best paper award στον Καθηγητή Γ. Μπάλτα, τη Διδάκτορα Β. Κοντοπούλου και την Καθηγήτρια Φ. Κοκκινάκη του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ
28-09-2020
-
Έρευνα μελών του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ σε δελτίο τύπου της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ. Σεπτέμβριος 2019
22-10-2019
-
Αφιέρωμα στο εργαστήριο, ΤΑ ΝΕΑ, Μάρτιος 2019
16-10-2019
-
Επέτειος 100 ετών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
27-03-2019
Φέτος το Πανεπιστήμιό μας γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή του.