- Βιομηχανικό Μάρκετινγκ
-
Το μάθημα αποσκοπεί στο να προσφέρει στους φοιτητές/ριες τις γνώσεις για να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες των βιομηχανικών (B2B) αγορών (συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων) και τις συνεπαγόμενες προσαρμογές των αποφάσεων μάρκετινγκ, σε στρατηγικό και τακτικό επίπεδο, τόσο για την επιχείρηση όσο και για τον πελάτη.
|
4 ECTS |
- Διαπραγματεύσεις
-
Σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές/ριες τη σημασία των διαπραγματευτικών δεξιοτήτων, τη φύση της διαπροσωπικής και διομαδικής διαφωνίας και σύγκρουσης, τη διαπραγμάτευση ως διαδικασία επίλυσης διαφωνιών και τις απαιτήσεις της, να διακρίνουν τις βασικές διαδικασίες επίλυσης διαφωνιών και τη διαφορά μεταξύ διεκδίκησης και δημιουργίας αξίας στη διαπραγμάτευση. Παράλληλα προσφέρει γνώσεις σχετικά με την ανάλυση και το σχεδιασμό μιας διαπραγμάτευσης και την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής ώστε να διεξάγουν επιτυχείς διαπραγματεύσεις.
|
4 ECTS |
- Διοίκηση Επώνυμου Προϊόντος
-
Το μάθημα καλύπτει τις γενικές αρχές της διοίκησης προϊόντος και αποσκοπεί στο να προσφέρει στους φοιτητές/ριες γνώσεις σχετικά με τους τύπους των προϊοντικών αποφάσεων, την επωνυμία και τη μάρκα, την ανάπτυξη νέο επώνυμου προϊόντος αλλά και τη διαδικασία κατάργησης προϊόντος.
|
4 ECTS |
- Διοίκηση Πωλήσεων
-
Στο μάθημα θα αναλυθούν οι διαστάσεις της πολυσύνθετης λειτουργίας του τμήματος Πωλήσεων με έμφαση στη διαδικασία πώλησης και σε τεχνικές πώλησης, σε στρατηγικές και κρίσιμες αποφάσεις που καλούνται να λάβουν τα διοικητικά στελέχη πωλήσεων κατά το σχεδιασμό ενός πλάνου πωλήσεων (sales plan) όπως η πρόβλεψη αγοράς και ο καθορισμός στόχων Πωλήσεων, ο καθορισμός της δύναμης και του στόλου Πωλήσεων καθώς και των υβριδικών και μικτών συστημάτων πώλησης (πχ αντιπρόσωποι) που μπορεί να εφαρμοστούν από μια εταιρεία, ο σχεδιασμός των περιοχών πώλησης σε συνδυασμό με το targeting και positioning της εταιρείας, και η οργάνωση της δύναμης Πωλήσεων, στο ρόλο της συνεργασίας και σε μεθόδους συντονισμού του τμήματος Πωλήσεων με το τμήμα Μάρκετινγκ (καθώς οι δυο αυτές λειτουργίες είναι οι πλέον πελατοκεντρικές), καθώς και σε γενικά ζητήματα διοίκησης των σχέσεων του τμήματος Πωλήσεων με άλλα βασικά τμήματα και λειτουργίες μιας εταιρείας καθώς και σε ευρύτερα ζητήματα που περιέχονται στη λειτουργία του τμήματος Πωλήσεων όπως η λογική των συστημάτων CRM, η εξυπηρέτηση του πελάτη, η διαχείριση παραπόνων κ.ά.
|
4 ECTS |
- Εταιρική Ευθύνη & Αειφορία
-
Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές μια ολοκληρωμένη κατανόηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης στον επιχειρηματικό κόσμο. Το μάθημα εστιάζει στις ηθικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις των επιχειρηματικών λειτουργιών και στο πώς οι εταιρείες μπορούν να συνεισφέρουν θετικά στην κοινωνία επιτυγχάνοντας παράλληλα τους οικονομικούς τους στόχους. Το μάθημα εμπεριέχει θεωρητικά θεμέλια, πρακτικές εφαρμογές και μελέτες περιπτώσεων για τη διευκόλυνση της ολιστικής κατανόησης της ΕΚΕ και της βιωσιμότητας.
|
4 ECTS |
- Μάρκετινγκ Μόδας & Ειδών Πολυτελείας
-
Το μάθημα αποσκοπεί στο να προσφέρει στους φοιτητές/ριες γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί ο εγχώριος και διεθνής κλάδος της μόδας και των ειδών πολυτελείας, τις ευκαιρίες και τις προοπτικές του, τα προβλήματα και τρόποι αντιμετώπισής τους αλλά και τη διαχείριση μάρκετινγκ ειδών μόδας και πολυτελείας και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον κλάδο. Επίσης επικεντρώνεται στις ικανότητες στρατηγικής διαχείρισης επωνυμίας προϊόντων μόδας και πολυτελείας και σχεδιασμού ενδεδειγμένης και ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής καθώς και στη δυνατότητα κατανόησης του μηχανισμού λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών και της πρόβλεψης των μελλοντικών τάσεων στον κλάδο της μόδας και των ειδών πολυτελείας.
|
4 ECTS |
- Προώθηση Πωλήσεων
-
Σκοπός του μαθήματος είναι να προσφέρει στους φοιτητές/ριες τις ικανότητες για να γνωρίζουν τις γενικές αρχές προωθητικών ενεργειών σε καταστήματα λιανικής πώλησης, να κατανοούν τις γενικές συνθήκες που οδηγούν τους λιανέμπορους να επιδιώκουν προωθητικές ενέργειες εντός των καταστημάτων τους, να γνωρίζουν τις διαφορετικές μεθόδους προωθητικών ενεργειών, να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να εκτελούν προωθητικές ενέργειες, αλλά και να εξάγουν συμπεράσματα αναφορικά με το πιο μακροχρόνιο αποτύπωμα μίας ενέργειας προώθησης πωλήσεων στο προϊόν, τη μάρκα και το κατάστημα. Οι φοιτητές/ριες θα αποκτήσουν ειδική γνώση για τη χρησιμότητα της προώθησης πωλήσεων σε ευπαθείς κατηγορίες προϊόντων και ειδικές δεξιότητες αναφορικά με τις ενέργειες προώθησης πωλήσεων σε κατηγορίες διαρκών προϊόντων ενώ θα μπορούν να διακρίνουν την καταλληλόλητα εναλλακτικών τρόπων έκφρασης του οικονομικού οφέλους μίας προωθητικής ενέργειας στον καταναλωτή και να αξιολογούν τον ρόλο του δώρου που δίνει μία προωθητική ενέργεια στον καταναλωτή.
|
4 ECTS |
- Ταξίδι & Εμπειρία Πελάτη
-
Σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη σπουδαιότητα, το εύρος και την πολυπλοκότητα της εμπειρίας του πελάτη (customer experience), την έννοια και την εφαρμογή της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey mapping), την επίτευξη αριστείας στην παροχή αξίας στον πελάτη (value creation - service excellence), τη βέλτιστη διοίκηση των διαδικασιών, τη σπουδαιότητα προσεκτικής διαχείρισης του ανθρώπινου παράγοντα για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και την επίτευξη αφοσίωσης και πιστότητας (customer relationship management & internal marketing), καθώς και τις σημαντικές γνωσιακές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές επιδράσεις του περιβάλλοντος χώρου στην εμπειρία του πελάτη. Το μάθημα επικεντρώνεται στην παρουσίαση μιας σειράς διαφορετικών εργαλείων ανάλυσης και διοίκησης, τα οποία οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να τα χρησιμοποιούν μέσω της εφαρμογής τους σε πραγματικά παραδείγματα.
|
4 ECTS |