Σεμινάριο

A Set-Theoretic Approach in Marketing Research: Method and Applications

Το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας σας προσκαλεί στο ερευνητικό σεμινάριο, με εισηγητή τον Δρα. Χαράλαμπο Σαριδάκη, Αναπληρωτή Καθηγητή Μάρκετινγκ στο Leeds University Business School, University of Leeds, της Μεγάλης Βρετανίας.
Το σεμινάριο έχει τίτλο «A Set-Theoretic Approach in Marketing Research: Method and Applications» και θα λάβει χώρα την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 15.00-18.00, στην αίθουσα 601 (6ος όροφος, κτίριο Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, επί των οδών Ευελπίδων και Λευκάδος).
Τα ερευνητικά σεμινάρια του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας είναι ανοικτά και απευθύνονται σε μέλη ΔΕΠ και υποψήφιους διδάκτορες όλων των τμημάτων του ΟΠΑ (αλλά και άλλων Πανεπιστημίων), που ενδιαφέρονται να εξοικειωθούν με το αντικείμενο που παρουσιάζεται κάθε φορά.

Πρόσκληση, Πληροφορίες και Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή.